خواهرم روژیناخواهرم روژینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ خواهرانهوبلاگ خواهرانه، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
ژینآژینآ، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥نوشه هاییم برای تک خواهر دوست داشتنی ام♥

کلاس نقاشی- و امتحان ژیمناستیک

1395/4/31 16:20
نویسنده : ژینا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام!

روژینایی اومدم بهت بگم که

کلاس نقاشی استاد ناصر فیض الله بیگی هم میریم!

که کلی وسالیل خوشکل خریدی و

 

فعلا این دو جلسه که رفتی آزاد و نقطه کار کردی

اینم عکسا:

این یکی عکس جای ماژیکت هست که من خیلی دوسش دارم

جاماژیک مینیون

این هم عکس جای مداد شمعیه

که عکسی روش نبود و منم یه عکسی چاپ کردم

وطراحی کردم روش!

ببین چقدر خواهر هنر مندی داری:

و اینم عکس بقیه وسایلات

زیر دستی که خیلی خوشگله

و جامدادی موشی!

اینقدر ازش خوشت میاد..

و اینم عکس نقاشیای کار بانقطه از شما:

خوب دیگه

راستی فردا امتحان  ژمناستیک داری

ببین چقدر زود پیشرفت کردی

داری تمرین میکنی بعد حتما عکس تمریناتت رو میزارم

خیلی دوستت دارم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)