خواهرم روژیناخواهرم روژینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ خواهرانهوبلاگ خواهرانه، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
ژینآژینآ، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

♥نوشه هاییم برای تک خواهر دوست داشتنی ام♥

بعد از یک هفته با کلی اتفاق

1394/8/8 19:27
نویسنده : ژینا
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان خوبم و خواننده های وبلاگ بلاخره اینترنت مون خوب شد و من اومدم

************************************************************************************

خوب این هفته که نبودیم چطور گذشت:

شنبه: بلاخره تونستی بدون کمک اسکیت سواری کنیتشویق

یک شنبه : در مدرسه یک پاکن باب اسفنجی جایزه گرفتیتشویقدرسخوان

دو شنبه:نقاشیت به عنوان نقاشی برگزیده تو مدرسه انتخاب شد که بعد عکسش رو می زارمتشویقجشن

سه شنبه:نماینده ی خانم ورزش و خانم معلم شدیتشویقمحبت

چهار شنبه:خونه ی عمو نصیر بو دیم خیلی خوش گذشت

پنج شنبه شب:خونه ی داداش پیمان بودیم و با زیلان کلی بازی کردی و زیر بارون دویدیدجشن.گیج

جمعه:الان جمعست که دارم آپ می کنم فعلا که اتفاق خواسی نیفتاده.شاکی

و اما در کل هفته ای پر از موفقیتقه قههخندهقه قهه

پسندها (2)

نظرات (4)

پریسا
10 آبان 94 18:48
سلام وبت خیلی قشنگه مثل مطالبش و خود خواهر خوشگلت دستتم درد نکنه از خوش امد گویی هایی که برات درست کردم استفاده کردی
ژینا
پاسخ
سلام پریسا ی عزیز خیلی ممنون لطف داری گلم
گــ♥ــلبرگ
18 آبان 94 19:18
سلام چرا كه نه؟ من گلبرگم متولد 83
ژینا
پاسخ
سلام گلبرک جان خوشبختم . خیلی هم خوب
کوثر
21 آبان 94 18:12
سلام همیشه موفق و پیروز باشین
ژینا
پاسخ
سلام کوثر خانم ممنون چه خبرا؟
گــ♥ــلبرگ
25 آذر 94 18:53
من 9 آذرمشما كه لينكي گلم اگه دوست داشتي بگو منم بلينكمت راستي اسمت خيلي خوشگله ♥
ژینا
پاسخ
سلام گل برگـــــــــــ عزیز خیلی خیلی ممنون با کمال میل لینکیدمت