خواهرم روژیناخواهرم روژینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ خواهرانهوبلاگ خواهرانه، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
ژینآژینآ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

♥نوشه هاییم برای تک خواهر دوست داشتنی ام♥

بعد مدتها

1395/4/19 13:21
نویسنده : ژینا
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام عزیز دلم...بوس

روژینایی من تصمیم گرفته بودم دیگه وبت نیام! به جاش تو دفتر  برات بنویسم.

ولی بعد دیدم اینجا بهتره! ببخشید خیلی وقته نبودم ولی بگشتم عزیز دلممحبت

کلی هم برات مینویسم!

پسندها (2)

نظرات (1)

معصومه باروئی
4 شهریور 95 13:02
سلام خواهری خوب کاری کردی که برگشتی که دوباره خاطرات با هم بودن خودت رو خواهرت رو توی وبلاگتون ثبت کنی. منم ناراحت شدم وقتی دیدم دیگه نمی خوای بنویسی اینجا ولی الان خوشحالم که برگشتی و دوباره می خوای خاطرات خواهرت رو ثبت کنی.
ژینا
پاسخ
خیلی منونم معصومه جانم.منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود